Forum www.romchaos.fora.pl Strona Główna www.romchaos.fora.pl
Forum Gildi ChaosCreators
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hos = Hall of Survivors = Aula Ocalonych.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romchaos.fora.pl Strona Główna -> Instancje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grencio




Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Wto 10:32, 21 Gru 2010    Temat postu: Hos = Hall of Survivors = Aula Ocalonych.

Wymagania na easy: tank 25k HP, def około 40k na buffie, co do patt... jak zwykle zależy od DPS. Heal około 20k GH, 15k HP. Reszta około 15k HP.

Pierwszy boss:
Wielki centaur zakuty w zbroję. Tank tankuje go bezpośrednio tam gdzie boss stoi, i nie odwraca go tyłem do pt. Co pewien czas po jego prawej i lewej stronie pojawią się jego klony które szarżując przez cały obszar pojedynku zostawiają za sobą ogień zadający 2/4k dmg. Takich stref będą 3, na 2 z nich będzie ogień, więc każdy przebiega tam gdzie go nie ma. Pozatym boss zadaje dość duże obrażenia osobie z drugim aggro, oraz pod koniec walki wpada w szał bijąc 50% mocniej w tanka.

Drugi boss:
Glamo. Tank tankuje go tam gdzie stoi odwracając go tyłem do pt. Boss co jakiś czas przyzywa addy (silne elitki) rzucające się na losowe osoby z pt. Nie zabijamy ich, tylko od czasu do czasu stunujemy czym mamy. Po zabiciu bossa nie podnosimy dropu tylko biegniemy do drzwi za nim, i teleportujemy się kryształem do sali wejściowej... czekamy kilkanaście sekund i wracamy.

Trzeci boss:
Guldamor. Tank podbiega do niego (boss nie aggruje się dopóki go nie zaatakujemy w przeciwieństwie do innych) i bije go przez chwilę tam gdzie stoi. Po pewnym czasie boss zacznie castować czar ,,Pochłonięcie energii'' i przeniesie się na drugi koniec sali. Tank i heal biegną do niego i tam zaczynają go bić (nie ruszamy się z miejsca aż do końca walki) a reszta pt, jak najszybciej zabija kryształ który pojawi się w miejscu gdzie na początku walki stał boss. Nie możemy dopuścić aby kryształ ,,doszedł'' do bossa bo da mu buffa do dmg (przy 5 buffach, boss bije już o 100% mocniej). Do tego, co pewien czas boss przyzywa w losowych miejscach na sali pewnego rodzaju miny które po upływie około 15-20s wybuchają, zadając ogromne obrażenia całemu pt, więc przed walką ustalamy najlepiej 2 DPS którzy się nimi zajmą.

Czwarty boss:
Vartal (innaczej zwany Valhallą). Do bossa wchodzimy równym tempem bo innaczej zamknie przed wejściem tych którzy nie wbiegli na sygnał. Tank podbiega do bossa i tankuje go idealnie na środku sali pod bossem (boss ,,lata'' nad całym pt). Jeśli ktoś wyjdzie z kółka ,,zaznaczenia'' bossa, zostanie zabity 1 uderzeniem. Co pewien czas boss przyzywa na jego głowę 2 losowe osoby które jak najszybciej przybliżają kamerę maksymalnie do postaci, i patrzą wysoko w górę. Będą tam latające moby, do których strzelamy skillem nr. 2 (dostaniemy 3 nowe skille ale tylko 2 jest warty uwagi). Każdy zabity mob = -2% HP bossa więc warto się starać. Muszę dodać że poprzedni bossowie mieli około 4kk HP, lecz ten ma aż 7kk więc na nim muszą wykazać się DPS'i.

Piąty boss:
Zygro. Wiedźma bardzo szybko się aggruje, lecz moim zdaniem to najłatwiejszy boss w Hos. Tank tankuje, DPS biją, a heal leczy... jedynym problemem może być to że boss co jakiś czas staje się niezniszczalny i przenosi się na miejsce gdzie początkowo stał, przyzywając kilka mobków, które musimy szybko ubić bo innaczej wyleczą bossa o kilka %.

Szósty boss:
Gladiator w rydwanie. Uruchamiany jest dźwignią znajdującą się po lewej stronie sali. Tank na start walki trzyma na sobie konia ciągnącego rydwan, nie jest on silny i dość szybko padnie, ale to dopiero początek walki. Gdy rumak pada, zaczyna się walka z rydwanem. Jest on nieśmiertelny (ma kolor żółty/złoty), żeby go zabić potrzeba bardzo zgranego pt. Co pewien czas w rogach sali pojawiają się 4 duże kryształy: czerwony, zielony, niebieski i biały. 4 losowe osoby z pt (poza tankiem, on nigdy nie biega) dostają 4 buffy właśnie z kolorami odpowiadającymi tym kryształom, i 15s na dobiegnięcie do kryształu ze swoim kolorem i kliknięcie na niego. Gdy jedna osoba nie zdąży dobiec cała zabawa zaczyna się od zera. Gdy wszystkie osoby zdążą, boss staje się ,,śmiertelnikiem''(zmienia kolor na fioletowy) a wtedy chyba wszyscy wiedzą co robić... bić czym kto ma. Po kilku takich próbach boss powinien paść. Dodam że może to wygląda skomplikowanie ale... takie właśnie jest Very Happy

Siódmy boss:
Tzw. ,,dziadek''. Trudno mi napisać o nim cokolwiek bo biłem go tylko raz i do tego nie skutecznie. Wiem tylko że zabawa jest podobna do tej z poprzednim bossem, ale tym razem jest, jeśli dobrze pamiętam, 6 kolorów. Napiszę o nim więcej gdy tylko uda mi się go pokonać.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie/uwagi, proszę o zawarcie ich w komentarzach, pozdrawiam Grencio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romchaos.fora.pl Strona Główna -> Instancje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin