Forum www.romchaos.fora.pl Strona Główna www.romchaos.fora.pl
Forum Gildi ChaosCreators
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zwierzątka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romchaos.fora.pl Strona Główna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gothomg
Administrator



Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:35, 24 Gru 2010    Temat postu: Zwierzątka

1.0 Wstęp.

Poradnik ten ma pomóc w 'zrobieniu' i wybraniu dla siebie idealnego zwierzaka. Poziom idealności zależy oczywiście od ilości czasu i pieniędzy wydanych na zwierza. Chwilowo bez zdjęć ale dodam je w przyszłości.

A i wybijcie sobie z głowy polowanie na wymarzonego zwierza. Trzeba je kupić na aukcji, co nie zmienia faktu, że każdy szanujący się gracz powinien mieć kilka pułapek na złote cavie i jeśli wie gdzie szukać do łapania zwierzątek do podnoszenia poziomu swojego kompana.

By w pełni korzystać z poradnika polecam zainstalować addon "Advanced Auction House" oraz w czasie wyszukiwania zwierzątek przełączyć się na wersję anglojęzyczną gry.


2.0 Jak wybrać zwierzaka.

2.1 Po kolei od najbardziej ważnych cech do najmniej.

2.1.1 Gatunek - odpowiada za umiejętności które od samego początku będzie posiadał nasz zwierzak. Te umiejętności do końca pozostaną na tym samym poziomie więc warto wybierać tylko zwierzaki z umiejętnościami pasującymi do naszej klasy (np dla łotra zwiększenie zręczności, zwiadowcy prędkość ataku itd). Nazwy zwierzaków oraz zdolności które posiadają znajdziecie tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2.1.2 Element - odpowiada jakie statystyki po przyzwaniu będzie nam zwiększał nasz zwierzak. Informacje który element co daje znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].

2.1.2 Kolor - odpowiada częściowo za to jak silny będzie bonus statystyk od naszego zwierzaka. Wiadomo, że najlepiej wybierać święte ale jeśli znajdziecie wymarzonego dla siebie zwierzaka na aukcji który będzie fioletowy na niskim poziomie to i tak dobrze jest go wziąć.

2.1.3 Uzdolnienia (eng. Aptitude) - determinuje jak wysoko co poziom zwierzaka będą nam przyrastać statystyki pomocy zwierzaka. Nie bez kozery napisałem to na końcu, gdyż zwierza nawet z niskim aptitude na niskim poziomie da się bardzo porządnie i w miarę łatwo 'wykoxać'.


3.0 Korzyści z posiadania zwierzaka.

3.1 Pomoc - określa ile punktów statystyk doda nam zwierzak. Dobrze zrobiony zwierz na 20tym poziomie dodaje około 300-400 atrybutu głównego i nieco mniej podrzędnego.

3.2 Umiejętności nabyte i wrodzone - umiejętności wrodzone to te o których pisałem w pkt 2.1.1 a nabute to te które możemy wukupić za punkty talentu. Liste tych umiejętnośći znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].

3.3 Zbieractwo - zwierzak może wydobywać nam surowce potrzebne do rzemiosła, by to robić potrzebuje kompletu narzędzi 9.900g za 99 szt., jednakoż zwierz musi być wtedy odwołany czyli do tego celu proponuje zatrudnić innego zwierzaka niż nasz główny.


4.0 Podnoszenie poziomów zwierzaka, uzdolnień i umiejętności.

4.1 Podnoszenie uzdolnień. Pierwsza rzeczą o którą należy zadbać to podniesienie punktów uzdolnień (najlepiej do 100). Można to robić na kilka sposobów.

4.1.1 Łączenie - łączymy naszego zwierzaka z innym, który ma więcej uzdolnień niż nasz 9szczególnie opłacalne na samym początku. Ilość otrzymywanych wtedy punktów uzdolnień równa się różnicy uzdolnień zwierzaków dzielonej przez 4.

4.1.2 Eliksir przebudzenia - za 3 złote jajka na ranczu Millerów możemy otrzymać eliksir który zamienia 1000 punktów treningu na 1 punkt uzdolnień naszego zwierzaka (opłacalne przy uzdolnieniach 90+).

4.1.3 'Pet events' - od czasu do czasu gdy wyskoczy nam event możemy mieć opcje by podnieść uzdolnienia o 0.1.

4.2 Podnoszenie poziomu. Gdy już nasz zwierz ma wystarczające nas uzdolnienia zaczynamy podnosić mu poziom. Robi sie to poprzez łączenie lub karmienie zwierzaka.

4.2.1 Łączenie. Najlepiej łączyć zwierzaka z innym zwierzem o tym samym poziomie gdyż wtedy nasz zwierz otrzyma 1000 pkt. doświadczenia. Gdy połączymy go ze zwierzakiem o poziom niższy będzie to już 500 exp., jeszcze o poziom niższy 330 exp. itd.

4.2.2 Karmienie. Można zwierzaka (gdy niema w rozsądnej cenie jajek zwierzaków na odpowiednim poziomie) karmić złotymi jajami. Każde z nich dodaje 100 pkt. doświadczenia i 50 treningu.

4.3 Podnoszenie umiejętności nabytych. W między czasie podnoszenia poziomu naszego zwierza powinniśmy zwiększać umiejętności nabyte naszego zwierza. Kupuje się je za punkty talentu, by zdobyć punkty talentu należy kupić na ranczu Millerów specjalną miksturkę za 2 złote jaja zmieniająca 500 pkt. treningu na 100 pkt. talentu.


5.0 'Pet events'.

Gdy przyzwiemy zwierzaka i przebywamy w nim w jednej strefie (UWAGA! By wystąpił event nie możemy zmieniać strefy czyli zmieniać lokacji, wchodzić do domu na wojnę itd.) dłużej niż godzinę co 10 min. będziemy mieli szansę na event. Otworzy nam się wtedy specjalne okno dialogowe w których będziemy mieli 3 możliwości. Co dają poszczególne możliwości znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych]


6.0 Karmienie.

Karmienie zwierzątka odbywa się w dwóch kategoriach.

6.1 Zaspokojenie głodu. Co jakiś czas i przy naszej śmierci gdy zwierz jest przyzwany poziom głodu będzie rósł. aby go nakarmić trzeba mieć specjalne jedzenie dla zwierzaka. Jedynym słusznym jedzeniem jest jedzenie z zadania z farmy Millerów dotyczącego karmienia krów.

6.2 Lojalność. Aby zwiększyć lojalność możemy liczyć na szczęście (pet event, lub ulubiony posiłek z zadania z karmieniem krów) lub kupić deser szczęścia u łowcy zwierzątek. Każda nasza śmierć z przyzwanym zwierzakiem obniża jego lojalność o 3.


7.0 Jak stworzyć dobrego, bardzo dobrego i idealnego zwierzaka.

7.1 Jak stworzyć dobrego kompana. Zalecane TYLKO dla tych, którzy będą zmieniali zwierzaka a chcą mieć tymczasowego do pomocy z zadaniami. Wpierw znajdujemy na aukcji zwierzaki z elementem pasującym do naszej klasy i kolorem święty. Od razu zbieramy się do podnoszenia poziomu z tym, że wpierw zwiększamy uzdolnienia a dopiero później umiejętności nabyte.

7.2 Jak zrobić bardzo dobrego kompana. Zalecane dla każdego. Znajdujemy z listy zwierzaków podanej w 2.1.1 kilka gatunków które nam odpowiadają z 3 umiejętnościami pasującymi do naszej klasy. Poziom zwierzaka nie powinien przekraczać 5 a kolor nie powinien być niższy niż fioletowy. Kolejno zwiększamy uzdolnienia zwierzątka jajkami na poziomie 1 z uzdolnieniami 90+ a później przy pomocy złotych jajek lub / i multi-łączenia zwiększamy uzdolnienia -> kupujemy jaja zwierzątek na pierwszym poziomie -> karmimy je 10cioma złotymi jajami (tak by NIE wybić zwierzakowi 2giego poziomu) i łączymy takiego zwierzaka z naszym lub multi-łączymy z innym na poziomie 1. Tak aż do maksymalnego poziomu uzdolnień i później postępujemy wg 4.3 .

7.3 Jak zrobić idealnego kompana. Możliwe tylko w teorii gdyż wymaga ogromnego budżetu i nieskończonej ilości czasu. Wybieramy jednego zwierzaka z listy (np dla Magów Papuga a dla Wojowników Kukiełka kata), polujemy na niego na AH w odpowiadającym elemencie i typie święty, na poziomie 1wszym. Później od poziomu 1wszego podnosimy mu uzdolnienia do 100 tylko pet eventami. Na końcu powinniśmy dostać Świętego zwierzaka z poziomem 1 i uzdolnieniami 100, ale jak powiedziałem w praktyce jest to nierealne.

8.0 Uwagi końcowe.


8.1 Lojalność i zaspokojenie głodu. Gdy chodzi ze zwierzakiem zawsze miejcie lojalność i zaspokojenie głodu na maksimum. Lojalność odpowiada za statystyki i jak często zwierzak będzie pomagał a zaspokojenie głodu za statystyki.

8.2 Multi-łączenie. O muli-łączeniu możecie poczytać [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gothomg dnia Sob 2:33, 25 Gru 2010, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gothomg
Administrator



Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:49, 24 Gru 2010    Temat postu:

Lista zwierzaków sprawdzonych w języku polskim.

Skakotraw
Żądło +10: Zadaje celowi 200% obrażeń fizycznych.
Błogosławiona Magia +4: Na 30 sek. siła ataku magicznego pana wzrasta o 5.0%.

Grzyb Zielonoplamisty
Sieknięcie +10: Zadaje celowi 200% obrażeń fizycznych.
Błogosławiona Magia +4: Na 30 sek. siła ataku magicznego pana wzrasta o 5.0%.


Żuk Krowiak
Żądło +10: Zadaje celowi 200% obrażeń fizycznych.
Błogosławiona Magia +4: Na 30 sek. siła ataku magicznego pana wzrasta o 5.0%.

Lodowy Jaszczur
Atak z Zaskoczenia +10: Zadaje celowi 200% obrażeń fizycznych.
Przytępione Nerwy +14: Zmniejsza prędkość ataku o 15% na 15 sek.

Biesocierniorośl
Walnięcie +10: Zadaje celowi 200% obrażeń fizycznych.
Gaz Zmieszania +4: Zmniejsza fizyczną obrone celu o 15% przez 15 sek.

Trująca Ważka
Cięcie zza głowy +10: Zadaje celowi 200% obrażeń fizycznych.
Ożywienie Ducha +4: Zwiękrza Mądrość pana o 5% na 30 sek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gothomg dnia Nie 21:30, 26 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romchaos.fora.pl Strona Główna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin